2000 2020

Digitaal en duurzaam

In 2009 gaat de Bijenkorf succesvol digitaal met deBijenkorf.nl, in 2016 gevolgd door de Belgische en in 2019 door de Duitse webshop. En samen met iedereen die het ook beter, mooier en duurzamer wil, ontwikkelt de Bijenkorf haar duurzaamheidsbeleid.

Het torentje op het dak van de Bijenkorf Amsterdam wordt in 2015 onder de naam Room on the roof in gebruik genomen als werkplek voor kunstenaars.
Image

Legendarisch en een icoon voor de Bijenkorf waren de Drie Dwaze Dagen. Het evenement vindt tussen 1984 en 2015 jaarlijks plaats en trekt duizenden koopjesjagers.

Drie dwaze dagen

Televisie commercial 2017
Image

Jeff Koons

10 april 2017 - Topstuk Jeff Koons van Groninger Museum naar de Bijenkorf

2017 The lamb, Jeff Koons
  • 2017 The lamb, Jeff Koons
Televisie commercial 2020
Image

Duurzaamheid

De Bijenkorf staat voor positieve verandering. Ook als warenhuis kunnen we een grote rol spelen in de verduurzaming van onze levensstijl. We willen de wereld veranderen zonder in te leveren op stijl en kwaliteit. Samen met iedereen die het ook beter, mooier en duurzamer wil.

Collectie

Ter ere van onze verjaardag maakten 150 merken een speciale uitvoering van hun meest iconische product. Van sneaker tot jurk en van keukenmachine tot kandelaar. De speciale items zijn in beperkte oplage verkrijgbaar, uiteraard exclusief bij de Bijenkorf. Gedurende ons hele jubileumjaar zullen nieuwe artikelen worden toegevoegd.

Bekijk alle artikelen